is het normaal dat je haar op je penis zelf hebt ?, er zitten zo van die kleine haartje op mijn penis en echt tot op de hoogte van bijna mijn eikel !

is dit normaal ? erg vervelend !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29.9K

Antwoorden (5)

Ja hoor, het is normaal. Overal op je lichaam heb je haartjes, met uitzondering van oogleden, lippen, eikel, de tepels zelf (dus niet eromheen), vagina, onderkant van je voeten en binnenin je handen (ik vergeet er misschien nog wat).
Sommigen hebben meer haargroei dan anderen, dat kan bij jou het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hoornvlies is ook niet behaard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat rebel overal op je huid bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de huid ja :) klopt. hoewel, binnenin je oren (trilhaartjes van trommelvlies) zitten ze ook :)
Ja dit is normaal.
Weet wel dat geen mens hetzelfde is dus ook in penissen vind je vele soorten, maten en vormen van beharing.

Toegevoegd na 36 seconden:
En mocht je het echt vervelend vinden zou je het gewoon af kunnen scheren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je besneden?
Dan kan het zijn dat ze het velletje te kort eraf hebbe geknipt
Dat daarom het haar verder groeit tot ongeveer aan de eikel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het wel normaal is. Ik heb ook wel haartjes, maar dan ongeveer tot 1/3 vanaf waar de piemel aan het lichaam vast zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is normaal dat je dit hebt. Toch zal ik het gaan scheren (het is neit lekker bij de seks)